Smaczny kawałek Warszawy

/
1 Comments


Pierwszy śnieg w tym roku to świetna okazja do spaceru. Ja akurat na pierwszy śnieg trafiłam podczas pobytu w Warszawie. Od razu złapałam aparat i wybrałam sie na małą wycieczke. Jako,że należę do osob z którymi cieżko wytrzymać, kiedy sa głodne, wycieczkę zaczęłam od śniadania i podziwiania płatków śniegu przez szybę. Aktualnie trwa akcja "Śniadanko festiwal", dzięki ktorej możemy od 4 do 20 listopada zjeść śniadanko za 9 zł. Lista dostępnych lokali znajdziecie na stronie oraz w aplikacji Everytap. Wybór nie był prosty ale ze jestem wielbicielem jaglanki i przyrządzam ja codzienne na tysiąc sposób postanowiłam wyprobować ja w nowym wydaniu. Trafiłam do lokalu Healthy as hell. To mała wegetariańska knajpka ukryta w kamiennicy przy ulicy Koszykowej. Zdecydowanie trafiłam w dziesiątkę!




Spacer niestety okazał się nie najlepszym pomysłem i przemoczona do suchej nitki trafiłam na lunch z przyjaciółką. Bardzo dużo słyszałam o knajpce AÏOLI, dlatego też zwiedzanie kulinarnej mapy Warszawy nie mogłoby się obyć bez tej pozycji. Moją uwagę w menu przyciągneła pozycja Green Falafel, sałatka w której każdy znajdzie smaki dla siebie. Dla osób o większym apetycie są tutaj burgery, pasty, pizze i dania w klimacie kuchni południowej.  Na pewno wrócę tam ponownie,wypróbować coś jeszcze. To bardzo klimatyczne miejsce w idealnej lokalizacji, żeby wyskoczyć na szybki posiłek. 


Wieczorową porą polecam każdemu spacer po Królewskich Ogrodach Światła w Pałacu w Wilanowie. Wystawę tą możecie podziwiać codziennie w godzinach od 16 do 21, aż do 12 marca 2017 roku. Jest to miejsce, które pozwala wrócić myślami do czasów dzieciństwa i uwierzyć, że świat z bajek istnieje naprawdę.  Pięknie oświetlone rośliny, większe od człowieka, konewka z ktorej leje się "świetlna woda" i podświetlona królewska karoca zaprzężona w 6 koni, w której można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Nie można tego przegapić!




Jeżeli wpadniecie kiedyś na pomysł podróżowania pociągiem 11 listopada, to lepiej przemyślcie to dwa razy. Niestety wydostanie się z Warszawy tego dnia graniczy z cudem. Na szczęście dzięki temu mogę wam z czystym sumieniem polecić burgery w restauracji CUD MIÓD, która znajduje się bardzo blisko Dworca Centralnego. Soczysty Chicken Burger w zestawie z frytkami i pyszną surówką poprawił mi humor na cały dzień ;) 


A jak wy spędziliście swój długi weekend? Dajcie znać w komentarzach :) 


You may also like

1 komentarz: