Zadziorna elegancja

/
5 Comments

Rozpoczynając prowadzenie bloga, nie sądziłam że ten miesiąc będzie dla mnie najbardziej zakręconym miesiącem w całym roku. Na szczęście pogodzenie dwóch światów, czyli uczelnianego z pracą w korporacji, dało mi inspirację do zabawy ze stylizacjami. Nie przepadam za schematami, więc uważam, że da się pogodzić elegancki wygląd z nutką ekstrawagancji, rezygnując przy tym z korporacyjnego "mundurka". Czym więc najlepiej zastąpić ołówkową spódnicę i żakiet?

Podstawą każdej szafy jest biała koszula. Nie znam osoby, która nie posiadała by w swojej szafie chociaż jednego egzemplarza. Jest podstawą każdej dobrej stylizacji. Osobiście zawsze wybieram koszulę z delikatnego materiału, dobrej jakości. Robiąc zakupy weźcie pod uwagę, że będzie Wam towarzyszyć codziennie, po pare godzin, więc musi być naprawdę wygodna!

Spodnie w koty kupiłam już jakiś czas temu. Kiedy je założyłam, wiedziałam że staną się "perłą" mojej szafy. Chodź moje serce jest w pełni oddane psom, ten motym bardzo mnie uwiódł. Pomimo wzoru są utrzymane w stonowanych kolorach, a biel i czerń zawsze będą kojarzyć się z elegancją. Wierzcie mi! Robią wrażenie w każdej sytuacji.

A Wam jak podoba się takie połączenie ? 


Zdjęcia powstały przy współpracy z cudownymi : 



Spodnie: MOHITO / koszula: MANGO / szpilki: MANGO 



PS. Pamiętacie że jutro "BLACK FRIDAY"?  Pochwalcie się, czy udało Wam się "złapać" coś ciekawego w promocyjnej cenie :) 



You may also like

5 komentarzy: