Czas na świąteczne refleksje

/
0 Comments

Pośród wszystkich świątecznych postów, które w ostatnim czasie nawiedzają internet mam wrażenie że stajemy się przed świętami bardzo powierzchowni. Wciągamy się w gonitwę przygotowań, zapominając o tym co w te święta tak naprawdę jest ważne. Bo to, jak będziemy ubrani oraz jaki prezent podarujemy najbliższym tak naprawdę nie będzie miało za pare lat żadnego znaczenia. No chyba, że tak jak ja kochacie dostawać zegarki, które towarzyszą Wam potem w każdej chwili życia i pozwalają zdążyć zawsze na czas ;) 

Pamiętajmy jednak o tym, że to co się liczy to wspomnienia. I to one pozostaną z nami na długo. Dla mnie okres przed świętami to czas podsumowania roku i planowania na przyszły. A także wspominania tego co wydarzyło się do tej pory. Dokładnie rok temu wracałam do domu na święta , po paru miesiącach mieszkania w Pradze. I to co mogę polecić każdemu przed świętami to krótki wypad na Jarmarki Bożonarodzeniowe do innego miasta. To idealna chwila na złapanie oddechu przed świętami i zapoczątkowanie pewnej tradycji. Bo jak raz spróbujecie, to za rok nie będziecie w stanie wysiedzieć w domu ;) 

Moje serce szczególnie podbiła Praga, ale polecam Wam także Budapeszt, Amsterdam czy chociażby naszą polską Warszawę. W 21 wieku, koszty podróży do tych miejsc są tak niewielkie, że szkoda siedzieć w domu i przegapić okazję! Zostawiam Was z moimi wspomnieniami z Pragi :) 


Zdjęcia po części moje, po części Weroniki Borys. Dzięki za wspólną "podróż"  <3 
























You may also like

Brak komentarzy: