Szybki wpis OD KUCHNI

/
0 Comments


Najciekawsze miejsca znajduje się w życiu ... przypadkiem. To zasada stara jak świat. Z restauracjami jest podobnie. Lokalu OD KUCHNI nie było na mojej wielkiej liście "Miejsc do odwiedzenia" i dalej jestem zdziwiona, jak to się mogło stać.

Mała przytulna knajpka przy ulicy Chopina bardzo miło mnie zaskoczyła. Wpadłam tu na szybki lunch i od razu znalazłam coś dla siebie. Supreme z kurczaka kukurydzianego z risotto i marchewką. Pyszny kurczak rozpływający się w ustach ze zdrowymi dodatkami. Pycha! Postanowiłyśmy podzielić się daniami na pół, więc spróbowałam też makaronu parpadelle z kurczakiem, cukinią, oliwkami oraz sosem śmietanowym z białym winem. Wisienką na "torcie" okazały się wielkie płaty parmezanu. To co mnie urzekło, to możliwość obserowania jak powstaje "Twoje danie" na wielkim ekranie telewizora. Świetny pomysł ! :)

Restauracja oferuje Lunch Menu w cenie 19,90 zł, więc napewno jeszcze tu wpadnę!












You may also like

Brak komentarzy: